Zawarcie Umowy Ramowej na zakup i dostawę nowych płyt drogowych o wymiarach 3000x1500x150mm.

Numer postępowania WS1942599460

Opis postępowania

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zawarcie Umowy Ramowej na zakup i dostawę nowych płyt drogowych o wymiarach 3000x1500x150mm.

2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o zakres rzeczowy zawarty w Załączniku nr 1 do Projektu Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ poprzez postępowania wykonawcze w ramach obowiązującej Umowy Ramowej.

3. Umowa Ramowa określa warunki realizacji zamówień będących przedmiotem postępowania/Umowy i zwieranych poprzez „Umowy Wykonawcze”, przy czym nie ona charakteru zobowiązującego do ich zawarcia dla Wykonawcy, a jej celem jest ustalenie przyszłych warunków zamówienia i realizacji Umów Wykonawczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwości nie wykorzystania całkowitej wartości określonej w obustronnie podpisanej Umowie Ramowej, a Wykonawca w przypadku nie wykorzystania wyżej wymienionej wartości nie będzie wnosił żadnych roszczeń, jak również nie będzie to stanowić podstawy żadnych uprawnień wobec Zamawiającego w tym zwłaszcza do odstąpienia lub rozwiązania Umowy Ramowej.

4. Warunki realizacji: zgodnie z Projektem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

5.  Zamawiający dopuszcza składanie ofert w walutach: PLN.

Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie,  że:

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
  3. nie są w sporze sądowym ze Spółką oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Spółce przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie z wykazem określonym w SIWZ.

Dokumenty - SIWZ

Informacje o SIWZ

www.pebeka.pl ; www.kghm.com.pl ; http://discovery.ariba.com
od poniedziałku do poniedziałku (godz. 0-24)

Opłata za SIWZ 0,00 zł

wróć do listy przetargów

Informacje o postępowaniu

Tryb postępowania

Przetarg nieograniczony

Typ postępowania

Dostawa

Okres związania z ofertą

90 dni

Składanie ofert częściowych

NIE

Składanie ofert wariantowych

NIE

Informacje o wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sposób składania ofert

Miejsce składania ofert

System zakupowy SAP Ariba

Termin składania ofert/wniosków (dzień, godzina)

10-05-2024 r. godz. 12:00

Miejsce realizacji zamówienia

w promieniu 25 km od Polkowic (59-100)

Termin wykonania zamówienia

Termin obowiązywania Umowy: od daty wysłania na adres e-mail Wykonawcy jednostronnie podpisaną przez Zamawiającego Umowę Ramową, obowiązywanie Umowy do dnia 30.08.2025 r.

Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznej

TAK

Zamawiający

Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 76, 59-301 Lubin
Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000110826,
Wysokość kapitału zakładowego: 64.638.162 zł
REGON: 390058997 NIP: 692-00-00-154

Miejsce wystawienia ogłoszenia

www.pebeka.pl ; www.kghm.com.pl ; http://discovery.ariba.com

Data wystawienia ogłoszenia

24-04-2024