Zawarcie Umowy Ramowej na zakup i dostawę nowych płyt drogowych o wymiarach 3000x1500x150mm.
Numer postępowania WS1942599460
Opis postępowania
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zawarcie Umowy Ramowej na zakup i dostawę nowych płyt drogowych o wymiarach 3000x1500x150mm.
2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o zakres rzeczowy zawarty w Załączniku nr 1 do Projektu Umowy, stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ poprzez postępowania wykonawcze w ramach obowiązującej Umowy Ramowej.
3. Umowa Ramowa określa warunki realizacji zamówień będących przedmiotem postępowania/Umowy i zwieranych poprzez „Umowy Wykonawcze”, przy czym nie ona charakteru zobowiązującego do ich zawarcia dla Wykonawcy, a jej celem jest ustalenie przyszłych warunków zamówienia i realizacji Umów Wykonawczych. Zamawiający zastrzega sobie możliwości nie wykorzystania całkowitej wartości określonej w obustronnie podpisanej Umowie Ramowej, a Wykonawca w przypadku nie wykorzystania wyżej wymienionej wartości nie będzie wnosił żadnych roszczeń, jak również nie będzie to stanowić podstawy żadnych uprawnień wobec Zamawiającego w tym zwłaszcza do odstąpienia lub rozwiązania Umowy Ramowej.
4. Warunki realizacji: zgodnie z Projektem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w walutach: PLN.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki i złożą oświadczenie, że:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia,
- nie są w sporze sądowym ze Spółką oraz nie zostało wydane żadne orzeczenie, z którego wynika, że Spółce przysługują roszczenia odszkodowawcze w stosunku do Wykonawcy,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów dostarczonych przez Wykonawcę zgodnie z wykazem określonym w SIWZ.
Dokumenty - SIWZ
www.pebeka.pl ; www.kghm.com.pl ; http://discovery.ariba.com
od poniedziałku do poniedziałku (godz. 0-24)
Opłata za SIWZ 0,00 zł
Informacje o postępowaniu
Tryb postępowaniaPrzetarg nieograniczony
Typ postępowaniaDostawa
Okres związania z ofertą90 dni
Składanie ofert częściowychNIE
Składanie ofert wariantowychNIE
Informacje o wadiumZamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sposób składania ofert
Miejsce składania ofertSystem zakupowy SAP Ariba
Termin składania ofert/wniosków (dzień, godzina)10-05-2024 r. godz. 12:00
Miejsce realizacji zamówieniaw promieniu 25 km od Polkowic (59-100)
Termin wykonania zamówieniaTermin obowiązywania Umowy: od daty wysłania na adres e-mail Wykonawcy jednostronnie podpisaną przez Zamawiającego Umowę Ramową, obowiązywanie Umowy do dnia 30.08.2025 r.
Wybór z zastosowaniem aukcji elektronicznejTAK
Zamawiający
Przedsiębiorstwo Budowy Kopalń PeBeKa S.A.
ul. Marii Skłodowskiej – Curie 76, 59-301 Lubin
Grupa Kapitałowa KGHM Polska Miedź S.A.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej
IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS 0000110826,
Wysokość kapitału zakładowego: 64.638.162 zł
REGON: 390058997 NIP: 692-00-00-154
www.pebeka.pl ; www.kghm.com.pl ; http://discovery.ariba.com
Data wystawienia ogłoszenia24-04-2024